Golfbane: Åpen Driving range: Åpen

Informasjon til gjester

Som gjest ønsker vi deg velkommen til bruk av vår fasiliteter på klubbhuset og bane.

• Våre dame- og herregarderober tilbyr låsbare skap og dusjmuligheter.
  • På driving rangen kan du kjøpe baller med Visa-kort til kr 30,- pr bøtte (24 baller) eller kjøpe ballkort i klubbshopen.
  • Vi har også en stor puttinggreen utenfor klubbhuset, samt to greener for nærspill med mulighet for chip, pitch og bunkerslag.
  • Det er mulighet for kjøp av baller og utstyr i vår klubbshop. Utenom åpningstid betales greenfee i klubbhusets underetasje med selvbetjent betalingsmaskin som tar Visa eller andre debetkort.

Bestilling av starttider foregår i Golfbox. Det bookes for enten 9 eller 18 hull ved å klikke av i den ytterste fanen i bookingvinduet. (Det er automatisk innstilt på 18 hull med flettetid.)

Gjester og medlemmer kan booke inntil 5 dager i forkant.

Starttid kan også bestilles på telefon 69 12 15 00 i våre åpningstider.

Mangler du kode og passord til din Golfbox? Send oss en epost på post@borregaardgk.no og du vil få tilsendt.

Utleie

Klubben tilbyr utleie av traller. Kontakt resepsjon/proshop for leie.