Golfbane: Stengt Driving range: Selvplukk

Medlemsfordeler

Skjeberg Golfklubb

Fullt betalende hovedmedlemmer får fritt spill hele 2023 på Skjeberg Golfklubb for kun 1500kr.

Ski Golfklubb

Medlemmer spiller gratis spill på Ski Golfklubb hele 2023.

Mørk Golfklubb

Medlemmer får 100kr i rabatt på gjeldende greenfee på Mørk Golfklubb hele 2023.

Grini Golfklubb

Fullt betalende hovedmedlemmer spiller inntil 2 runder gratis på Grini Golfklubb i løpet 2023 sesongen.

Hvaler Golfklubb

Medlemmer betaler kun 150 kr per 9 hull og 250kr for 18hull på Huseby&Hankø og Hvaler Golfklubb sesongen 2023.

Sarpsborg Kiropraktorklinikk

Klubben har inngått samarbeid med Sarpsborg Kiropraktorklinikk. Samarbeidet gir klubbens medlemmer rabattert førstegangsundersøkelse. Det betyr førstegangsundersøkelse for prisen av en vanlig behandling : betal 550,- istedet for 830,-.

Vi oppfordrer medlemmene til å benytte våre samarbeidspartnere.

ESSO Mastercard

Klubben har inngått samarbeid med ESSO Mastercard. Klikk her for å søke om kortet.

• 45 øre/liter i rabatt på drivstoff
  • 20% på bilvask (hver 6. vask gratis ved bruk av rabatthefte)
  • Egen E-shop med knalltilbud på merkevarer
  • Ingen årsavgift

Vi oppfordrer medlemmene til å benytte våre samarbeidspartnere.

Sports Club Sarpsborg

Medlemmer betaler kun 399,- per måned for trening hos Sports Club Sarpsborg. Tilbudet gjelder 12 mndr medlemskap. Abonnement kan fryses inntil 5 mndr.

Superdekk Pettersens Bilservice

Medlemmer får gode rabatter hos Superdekk Pettersens Bilservice.

Minimum 10% på dekk og felg og 50% Pure wheels. Se mer på www.superdekk.no

Sentrum Profiltrykk

Alle Borregaard Golfklubb medlemmer får 10% avslag på all brodering og trykking av klær, kopiering, trykk av logo på pokaler osv.

Kontakt Vidar Johannesen på vidar@sentrumprofiltrykk.no eller ring 69157730 for priser.

Dickens Sarpsborg

Medlemmer får 10% avslag på all mat hos Dickens Sarpsborg. Husk å ta med ditt medlemsbevis. Ha en hyggelig kveld!

Dahles Auto Sarpsborg

Medlemmer får rabatt ved kjøp av ny eller brukt bil hos Dahles Auto Sarpsborg. Kontakt Espen Henriksen eller ring 69137800.

Parketteksperten

Som en del av vårt samarbeid ønsker vi å gi alle klubbens medlemmer en spesiell rabattkode som kan brukes i vår nettbutikk. Rabattkoden gir deg hele 15 %* rabatt på vårt brede utvalg av kvalitetsgulv, listverk, dører, spilevegger og tilbehør. Vi tilbyr også gulvlegging og sliping.  Vi håper dette vil være til nytte for deg, enten du er på jakt etter nytt gulv til hjemmet ditt eller til ditt neste prosjekt.

Vi vil også oppfordre deg til å følge med på våre sosiale mediekanaler for oppdateringer om våre produkter, tjenester, interiørtips eller inspirasjon. Vi publiserer jevnlig nyttig informasjon om gulvtrender, kampanjer og produktnyheter som kan være til hjelp når du skal velge det perfekte gulvet for ditt hjem.

Er det noe dere ønsker, kom innom butikken vår, så kan vi sy sammen et godt tilbud på alt innen interiør byggevarer.
Tusen takk igjen for samarbeidet, og vi gleder oss til å se deg i vår butikk.

Rabattkode: BG23 som gjelder t.o.m 1 juni 2023

* Gjelder ikke allerede nedsatte varer t.o.m 1 juni 2023