Golfbane: Åpen Driving range: Åpen

Sarpsborgavtalen 2024

Sarpsborgavtalen 2023

Borregaard Golfklubb har igjen inngått en avtale med naboene våre, Skjeberg GK.

Er du medlem i Borregaard GK betaler du 2.000kr for å ha ubegrenset fritt spill på Skjeberg GK hele denne sesongen. Du har også muligheten til å betale 1.700kr og da har du ubegrenset spill fram til kl. 14:00 hver dag.

Er du medlem på Skjeberg GK betaler du 1.500kr for å ha fritt spill på Borregaard GK hele denne sesongen.

Dette tilbudet gjelder KUN for fullt betalende medlemmer og ikke de som spiller på rabatterte medlemskap.

Du betaler beløpet til den klubben du ønsker å ha samarbeid med.

Unntak

Medlemmer som byttet fra Borregaard GK til Skjeberg GK i 2023 for 2024 sesongen, betaler kr 2.000 for å benytte seg av Sarpsborgavtalen 2024.

Hvordan man registrerer seg/kjøper Sarpsborgavtalen 2024:

Fullt betalende medlemmer viser bevis på medlemskap i hjemmeklubben sin til klubben de skal betale Sarpsborgavtalen til, og betaler beløpet som har blitt satt. Dette blir registrert i GolfBox. Deretter spiller man fritt på begge banene hele sesongen.