Golfbane: Åpen Driving range: Åpen

NYHETSBREV 23. Februar 2021

NYHETSBREV 23. Februar 2021

Rettelse angående informasjon om Årsmøtet 2021:

Årsmøtet holdes 18. Mars 2021 kl. 18:00 på Teams som tidligere skrevet i innkallingen. Det var en skrivefeil i innkallingen, hvor vi skrev at alle innkomne forslag skulle være sendt inn innen 8. Mars kl 14:00. Beklager, men det er feil. Siste frist for å sende inn alle forslag til Årsmøtet er 4. Mars 2021.

Hjertestarter i klubbhuset:

Senior gruppa på BoGK har kjøpt et nytt batteri til Hjertestarteren på klubbhuset og den har nå blitt  plassert i gangen i underetasjen ved siden av herregarderoben. Når vi nærmer oss sesongen vil vi invitere til et kurs hvor vi kan lære hvordan man bruker denne.

Medlemskontingenter 2021:

Det er viktig at alle medlemmer betaler sine kontingenter nå på vinteren selv om banen er stengt. Det har vært et stort antall medlemmer som har kontaktet klubben og lurt på hvorfor de får inkassovarsel på medlemsavgiften for 2021. Medlemmene som ønsket å betale hele medlemsavgiften på en gang fikk denne første uken i Januar 2021, og de som har månedsrater har nå fått 2 fakturaer allerede. Husk at, som ifjor, hvis medlemsavgiftene ikke har blitt betalt, mister man spilleretten fram til man har betalt den.

Greenfeesamarbeid med Skjeberg GK 2021:

ullt betalende hovedmedlemmer får fritt spill hele 2021 på Skjeberg Golfklubb for kun 1300kr.

Banestatus:

Det har vært utrolig flittinge hjelpere på banen og masse har blitt gjort og forbedret. Vi gleder oss til dugnader i Mars og håper mange vil komme å hjelpe til med å klargjøre banen for sesongen.

Er golfutstyret klart til sesongåpning?

I begynnelsen av Mars kommer proshopen til å fylles opp med årets ‘godsaker’; utstyr, klær osv. BoGK kommer da til å sende ut tilbud slik at dere kan ha alt klart til banene åpner. Trenger du nye grep på køllene dine? Har golfskoene dine nye spikes? Trenger du nye wedger slik at du får den spinnen du ønsker? Ta en titt på utstyret ditt og kontakt Cecilie på post@borregaardgk.no for hjelp. Vi kan bestille golfutstyr, fikse grep og spikes og passe på at alt er klart til sesongstart. Se etter tilbud som kommer snart!

Café Birdie:

Kenny lager utrolig mye god mat om dagen, så ta deg en tur opp og spis lunsj eller middag på BoGKs klubbhus. Han har åpent onsdag-fredag 11-18:00 og lørdag-søndag 12-19:00.

Vi håper dere alle får en koselig vinterferie.

Mvh Borregaard Golfklubb